Vítejte v tréninkovém programu Akademie umění prodeje pro české a slovenské Avon Ladies/Avon Gentlemeny a Sales Leadery. Během studia budete mít příležitost procvičit a prohloubit své obchodní dovednosti a znalosti.

Přejeme vám hodně úspěchů na vaší studijní cestě a věříme, že s námi dosáhnete skvělých prodejních výsledků.

Pojďte si ověřit, že to děláte dobře! Pojďte zjistit, jak to dělat lépe!

Příjemnou zábavu.
Tréninkový tým Slavics

INSTRUKCE KE STUDIU

Kde Akademii najdete?

Přejděte v Online kanceláři do platformy Avon Online Trénink a vyhledejte „Akademie umění prodeje" nebo zvolte možnost „Zlepši své obchodní dovednosti".
Jak je Akademie koncipována?

V učebním plánu na vás čeká 10 modulů prodejních a obchodních dovedností, které si můžete pustit, kdykoli si najdete čas a chuť. Ke každé specificky zaměřené lekci se vztahuje úkol, který najdete v pracovním sešitu. Každý modul zabere cca 15 minut.
Co získáte po dokončení?

Každý, kdo zhlédne všechny lekce a doplní do pracovního sešitu zadané úkoly, které nám zašle, dostane od nás za své úsilí unikátní balíček vzorků a materiálů k posílení vašeho prodeje. Vyplněný pracovní sešit nám zašlete na adresu umeniprodeje@avon.com.

PRACOVNÍ SEŠIT

V každém modulu se skrývá vysvětlení úkolu, které vyhotovíte do pracovního sešitu.
Pracovní sešit si můžete stáhnout na platformě AVON online trénink nebo zde.
Buď si jej vytiskněte a úkoly vyplňujte do něj propiskou, nebo si jej stáhněte do počítače a vyplňujte do souboru. Až budete mít vyplněny všechny úkoly, pošlete nám soubor buď jako přílohu e-mailu (nebo sken) na adresu umeniprodeje@avon.com, nebo vytisknutý a vyplněný poštou na adresu Tréninkový tým Avon Cosmetics,  Amazon Court, Karolínská 661/4, 186 00 Praha 8, Česká republika

PŘEHLED STUDIJNÍCH MODULŮ

Akademie využívá individuálního přístupu a nastavení tempa studia. Studujte tedy podle svého tempa. Moduly doporučujeme zhlédnout postupně, tak, jak jdou za sebou, ale není to podmínkou.
MODUL

1
Příběh AVONu
Poslechněte si příběh společnosti AVON a vyprávějte nám ten svůj.
Které informace vzbudí zvědavost a jak je skvěle využít ke svému prodeji?
Dobrý příběh odemkne srdce vašeho zákazníka a budete tak mít snazší cestu k navázání spolupráce.
Jaké jsou hlavní principy, které definují společnost AVON? Jak umožní růst a prosperovat Vám?
MODUL

2
V čem je AVON unikátní?
Proč dát AVONu své ANO?
Připomeneme si projekty, poselství a vizi společnosti, tradici a principy přímého prodeje.
Jaká je prodejní strategie AVONu a jak je spjata s individuální motivací každého z nás?
AVON je průkopníkem v nezávislosti žen a jejich podpoře ve všech odvětvích života. 
MODUL

3
Důležitost naslouchání a kladení správných otázek
Jak se správně ptát? Jak aktivně naslouchat? Jak se to pozná?
Jak co nejlépe zjistit potřeby zákazníka? Kdy používat otevřené a kdy uzavřené otázky?
Nejčastější komunikační návyky a zlozvyky.
Proč není třeba se bát ticha.
MODUL

4
Offline nástroje prodeje
Přehled a představení všech tištěných materiálů, které můžete použít při komunikaci se zákazníky.
Jak Vám pomohou navýšit objednávku a získat vyšší slevy?  Jak Vás dovedou k získání dalších motivací?
Proč jsou vzorky zaručenou cestou k vyšším výdělkům?
Věděli jste opravdu o všech těchto možnostech?
MODUL

5
Online nástroje prodeje
Přehled všech online nástrojů, které Vám pomohou k úspěchu.
Mobilní katalog, Digitální knihovna, AVON online trénink, AVON online obchod, Virtuální trénink a další….
Dozvíte se, kde je najdete a jak je správně používat. 
Jak se zamilovat do online světa?
MODUL

6
Motivace, slevy, nastavení priorit
Jak nakupovat a prodávat co nejefektivněji?
Jak si nastavit prodejní priority tak, abyste splinili své cíle?
Jak se rychle zorientovat v tom, kde se právě nacházíte?
Pokud víte, na co se zaměřit, bude pro Vás prodej hračkou.
MODUL

7
Osobnostní typologie zákazníka
Jak rozumět svému zákazníku a propojit se s ním? Jaký typ komunikace zvolit na základě barevné typologie?
Jak využít znalost barevné typologie pro efektivnější komunikaci?
Nechte se provést uměním budování vztahů na základě znalostí typu člověka.
Jaké jsou možnosti řešení konfliktních situací?
MODUL

8
Výrobky a značky AVON
Dobrá znalost našich výrobků je pro uzavření prodeje klíčová.
Proto jsme pro Vás připravili přehled kosmetických kategorií našeho portfolia.
Chcete se navíc dozvědět, které výrobky v jednotlivých kategoriích jsou nejprodávanější?
Chcete mít jasno, komu a co naše výrobky nabízet?
MODUL

9
Péče o zákazníka - kdo je připraven, není zaskočen
Jak důležitou roli hraje plánování a efektivní řízení času pro úspěch kampaně?
Nepodceňujte přípravu. Jaký servis a péči poskytnout našim zákazníkům, aby nás vždy znovu rádi viděli?
Jak důležité je budovat náš vztah se zákazníkem?
Nezapomínejme na emoce. Které jsou v prodeji vítané a které ne? 
MODUL

10
Aby Vás to v AVONu stále bavilo ...
Záleží jen na Vás, jak velký bude Váš úspěch - co dělat pro to, aby Vás to s AVONem stále bavilo?
Jaké jsou možnosti dalšího vzdělávání a příležitosti k růstu?
Jak důležitá je sebemotivace? stanovte si své cíle a splňte si své sny.
Příběhem jsme začali a příběhem zase skončíme.
© 2020, AVON Cosmetics, spol. s r.o.